KIFF 2015 – міжнародна меблева виставка

03.03.2016

11-14 березня 2015 року відбулася наймасштабніша в Україні виставка меблів і предметів інтер’єру -- KIFF 2015 (Київський міжнародний меблевий форум). Результати даної події перевершили навіть найсміливіші очікування як учасників, так і відвідувачів.

тапчан меблі німеччини кухня в класичному стилі київський меблевий форум

Форум об’єднав понад 300 компаній з усіх куточків України і зібрав бренди з 13 зарубіжних країн: Італії, Німеччини, Великобританії, Іспанії, Швейцарії, Данії, Румунії, Польщі, Туреччини, Голландії, Китаю, Білорусі, США.

Відео з виставки KIFF по меблям

Выставка мебели в Киеве 2015 kiff

Одночасно з виставкою KIFF проходила ще одна знаменна подія в меблевій галузі -- виставка MTKT Innovation 2015, учасники якої представили новітні досягнення в сфері виробництва меблів.

  • Більше 1000 новинок для житлового простору були вперше презентовані компаніями -- учасницями!
  • Виставки відвідало близько 20.000 чоловік: постачальники і виробники меблів, представники шоурумів і меблевих маркетів, архітектори і дизайнери, девелопери і маркетологи.
  • В рамках виставок були успішно реалізовані проекти Interium, Sense, Art Space, Кращі меблі України, що викликали величезний інтерес професійної аудиторії.

Форум отримав широкий резонанс в українських і зарубіжних ЗМІ.

виставка меблів виставка меблів україни фурнітура блюм для кухні австрійська кухонна фурнітура blum

Цю інформацію і багато іншого -- відгуки учасників, перелік партнерів і топ-брендів на виставках, зміст ділової програми -- Ви зможете почерпнути з пост-матеріалів про виставки KIFF 2015 і MTKT Innovation 2015.

ліжка італії італійське ліжко kiff 2015 двоспальне італійське ліжко

Сьогодні кожна компанія шукає шляхи розвитку і зміцнення свого бізнесу. У цих умовах саме виставка стає місцем зустрічі всіх операторів -- виробників, постачальників, дилерів, баєрів, дизайнерів, архітекторів і роздрібних покупців.

Виставку відвідає 15-тисячна аудиторія потенційних клієнтів, тут можна знайти нових бізнес-партнерів, зміцнити існуючу співпрацю, закласти основи для подальшого розвитку свого бізнесу і знайти способи підвищити його рентабельність.